072-334-0703

 






עבודות גבס


עיצוב גבס"דיזיין עבודות גבס" מתמחים בעיצובים מיוחדים, ובשימוש דקורטיבי בגבס לבנייה ולעיצוב פנים.
לבחירה של עיצוב בגבס יתרונות רבים, כולל קלות העבודה עם החומרים והמחירים הנוחים, וכמובן אפשרויות העיצוב הנפלאות שמתאפשרות בעיצוב בגבס.

גבס הוא חומר ייחודי יציב, קל ונוח, המשמש רבות בענפי הבנייה. הגבס שימושי מאוד בתחום הבנייה הקלה, ובנוסף עיצובים בגבס הם דקורטיביים במיוחד. מאחר והחומר קל במשקלו ונוח לעיצוב, ובנייה בגבס ניתן לסיים תוך מספר שעות, במשרדים ובניינים רבים מעדיפים עבודות גבס מעוצבות, ובבניית קירות ומחיצות דקורטיביים, תקרות מונמכות ונישות, משתמשים בבנייה בגבס.

לייעוץ חינם חייגו עכשיו: 072-334-0703

עבודות גבס - בנייה בגבס

הגבס אינו משמש כחומר בנייה במקום ברזל, אינו חזק כבטון, אך נחשב לחומר יציב ועמיד. היתרונות הייחודיים שלו הם הנוחות של  הבנייה ואפשרויות הבנייה מחדש.

הגבס משמש בשתי צורות:

לעבודות גבס משתמשים בלוחות גבס שעשויים מטיח גבס מוקשה וקל במשקל, אותם חותכים או מנסרים לפי הגודל הדרוש. המבנה המיוחד של הלוחות מאפשר בנייה מדויקת ומיוחדת. לוחות הגבס משמשים לבניית קירות, מחיצות ותקרות, וניתן לבנות באמצעותם ארונות, מדפים, נישות גבס, ואף להסתיר חלקים מהמבנה בצורה דקורטיבית.

שימוש נוסף בגבס בבנייה ובעיצוב פנים הוא עיצוב דקורטיבי ואמנותי, באמצעות יציקות גבס. בשיטת עבודה זו עם  גבס ניתן לעצב כמעט כל צורה שעולה על הדעת. יציקות גבס משמשות להכנת קרניזים מעוטרים, מסגרות, גופי תאורה, וככל העולה על הדמיון.

יתרונות הבנייה בגבס:

מהירות - עבודות בנייה בגבס מהירות מאוד, תוך מספר שעות ניתן לבנות תקרות גבס קירות ומחיצות. העבודה עם גבס נקייה, ולא מצריכה מאמץ מיותר.

מחירים נוחים – עלות העבודה וחומרי הגבס אינה גבוהה, וניתן לעצב באמצעות עבודות גבס דקורטיביות גם במסגרת תקציב נמוך יחסית.

יציבות – הגבס הוא חומר בנייה בטוח, עם יתרונות יחודיים.

שימושים נוספים - במבנים מסוימים קירות גבס משמשים לבידוד מפני רעש, או להגנה מפני אש ורטיבות.

תיקונים – יתרון גדול יש לגבס על פני חומרי בנייה אחרים והוא הקלות והמהירות שבה ניתן לפרק עבודות גבס ולבנות מחדש.

עיצוב  – ניתן להשתמש בגבס לבניית כמעט כל מבנה דקורטיבי, ולהשתמש בחומר במבנים שבהם אין אפשרות עיצוב של חומר אחר. עיצוב בגבס משמשים קבלנים, ארכיטקטים, מעצבי פנים ואפילו אמנים.

לייעוץ חינם חייגו עכשיו: 072-334-0703

עבודות גבס - עיצוב חדרים

עיצובים בגבס מוסיפים מראה דקורטיבי וייחודי לעיצוב הבית, במגוון של אפשרויות. מזנון גבס בסלון, נישות תאורה במדרגות, מדפי גבס  לספרים במטבח.  בנייה בגבס מתאימה לחדרי ילדים ולחדר עבודה ובעצם, לכל חדר בבית. עבודות גבס מאפשרות לשנות לחלוטין את מבנה החדר, אם באמצעות תקרות גבס, או שינוי מבנה הקירות. ניתן להנמיך את התקרה, או לבנות מחיצות גבס בכל גובה שהוא.

עבודות גבס כגון מדפים, נישות ומחיצות יכולות להיות מאוד פרקטיות ומועילות, ולשמש בתפקיד כפול לאחר שיפוצים או תיקונים. לאחר שיפוץ הבית, בנייה בגבס משמשת להבלטה או להסתרה, כאשר נישות גבס מסתירות את חיבורי החשמל והאינסטלציה, והבנייה בגבס מאפשרת הנמכת תקרה באופן דקורטיבי בכדי להסתיר מערכות חשמל ומזגנים. במקרים בהם יש צורך בחיפוי לאחר פיצוץ צינור, החלפת מרצפות, או בנייה מחדש של חדר האמבטיה, מבני הגבס הדקורטיביים משמשים לחפות על המבנה הפגום, וגם מועילים בפני עצמם.

עבודות גבס - עיצובים בגבס

הגבס הוא חומר נפלא ונוח לעיצוב פנים הבית. בעיצוב בגבס משלבים חומרים כגון אבן, מתכת, זכוכית ועץ, וניתן לעצב את כל פנים הבית בעבודות משולבות עם גבס וחומרי גלם נוספים.

נישות גבס – הנישות הן גומחות גבס הנבנות כחלק מהקיר. נישה אפשר לעצב באופן פרקטי ודקורטיבי כאחד, נישה לטלוויזיית פלזמה, נישת כוורת הבנויה כמדפים, נישה הבנויה כארון בשילוב זכוכית או עץ, נישות מיוחדות לתאורה, נישות לחפצי אמנות. אם בסלון או בחדר השינה, עבודות גבס מאפשרות עיצוב של  אין סוף אפשרויות מדהימות.

ארונות, ספריות גבס – ספריות וארונות ניתן לבנות כנישות משולבות בדלתות זכוכית או עץ. מדפי הגבס חזקים ויכולים לשאת את המשקל המונח עליהם. היתרון במדפי גבס הוא האפשרות לשלב תאורה במדפים עצמם, וכשמדובר בספרים או בחפצי אמנות, אין לתאר את האפקט שנוצר.

שולחן, דרגש, מזנון גבס – כאמור, הגבס הוא חומר קל אך חזק, וניתן לעצב באמצעותו ריהוט קבוע לבית. הרהיטים מעוצבים באמצעות לוחות ויציקות. אלה עבודות גבס דקורטיביות ופרקטיות, ומאוד שימושיות לשנים רבות. כמובן, תמיד אפשר להחליף את הריהוט.

לרהיטים שצריכים להיות חזקים מאוד וגבס לא מספיק להם אנו ממליצים תמיד להזמין בחברת רהיטי הכח, החברה היא חברה אמינה וותיקה עם מבחר ענק של רהיטים.

עבודות גבס מאפשרות מגוון של עיצובי פנים דקורטיביים. עם זאת, מדובר בעבודה אדריכלית של ממש. לפני ביצוע עבודת גבס יש לוודא את אפשרויות הבנייה והעיצוב במקום, להתאים את מבני הגבס לקונסטרוקציית הבית או המבנה, לבדוק התאמה לתנאי הסביבה, וכמובן, לבחור בעיצובי הגבס הדקורטיביים והמתאימים ביותר.

"דיזיין עבודות גבס" מספקים  לכם את היתרון של עיצוב על פי הטעם האישי ובמחירים סבירים בהחלט. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים בטופס "צור קשר"

לייעוץ חינם חייגו עכשיו: 072-334-0703